torsdag 22 oktober 2009

Nu räcker det

Synbortfall???!! VAFAN!

Det är rätt märkligt vilka fysiska små busstreck som kan uppstå då man tänker för mycket. En vän till mig fick innan sitt "ras" hyggligt selektiv hörsel. Hörde inte nåt. Och det va inget fysiskt fel. Man skulle kunna tänka sig att ett synfel tyder på att det finns saker i mitt liv jag inte vill se. No shit Sherlock. Hjälp nära förestående nu. Skönt.

Jag o K ska göra köttfärssås. Eller ja kan göra den själv. Hon kan väl bara leka på sitt rum.
Trött är ja. Phoenix rising. Eventually. Så ja...Lite VM i självömkan här. Fast ja tänker inte be om ursäkt för det. Lite kanske. Nej.

Stand up strong people.


1 kommentar:

  1. jag håller med föregående talare
    Nu räcker det!!
    uppdatera bloggen annars går humorn i sverige (eller iaf i Hidinge) under!
    puss

    SvaraRadera