onsdag 21 oktober 2009

Vikten av skiljetecken och en spya



MSN

Jag: ...blablabla...och det var kanske inte så smart av mig, kanske rent av dumt till och med.
A: Hrm...Jo kanske...
Jag:....men din sopa bekräfta mig då! Säg att jag är snygg och inte dum!

A: Jaja du är snygg nej nej inte dum
Jag: Mä? Hur menar du nuuuuu?

Tystnad

Jag: MEN VADDÅ???!! (vibbar) Menar du såhär:

Jaja. Du är snygg nej. Nej inte dum? (Det låter så om man läser det fort ju)

eller menar du SJÄLVKLART

Jaja. Du är snygg. Nej, nej inte dum.

Tystnad


---------------------------------------


Och den här är fin också:


Jag: Hörs vännen. Love ya


A: Love ua


Jag: ua?


A: Hehe...oj...blev som en spya ju...love uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaa


Jag: Lite FÖR Freudiansk felsägning där. Lova ya *hulkhulk*


Off the record: Vi kommer antagligen gifta oss.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar