tisdag 22 september 2009

Får man fresta?

Vid lunchtid idag samtalade jag med Äckelpäckel-Linda i telefon.
Jag hade ingen aning om vad jag skulle hitta på till lunch och människan yppar då följande:

-Tonfiskomelett...
-Huh?? Vasarru?
-T O N F I S K O M E L E T T sa ja
-Men äru äcklig ällä?
-Nä, det är gott. Rödlök, oliver, fetaost och sen tonfisk på det. Fast den tar man på på slutet förstås så den inte blir varm
-Du är nog det äckligaste jag vet
-Hrmph...men skit it då. Du behöver ju inte äta
-Näääe, och vet du en sak. Jag är sannerligen väldigt glad för det.

...Får väl prova då...nån dag...men oliver är ju inte jättegott heller...

Tillsvidare, lax i ugn på menyn.

Hej, jag är en tonfiskomelett och jag är anatgligen skitäcklig men den som lever får se

2 kommentarer:

  1. Hmmmmm.......bara undrar en liten grej....alltså inte för att skryta eller så men.....VEM av oss två är det som är UTBILDAD KOCK?...bara undrar.....

    SvaraRadera
  2. Blablabla blablabla-bla. Dina läppar rör sig men jag hör inte vad du säger.

    SvaraRadera