tisdag 8 september 2009

The vägragåochläggasigblogg

Bild från google och JA jag slant lite i piss-Paint och orkar inte ändra men det ska vara ett hjärta runt Johan förstås. SER ni väl?

Det är ju inte direkt så jag lider av narkolepsi KAN jag säga. På heder och samvete och tio fingrar på bibeln och sånt.
Varför kan ja inte gå å lägga mig som vanligt civiliserat folk på kvällarna??!!
VET ni hur trött jag kommer vara i morgon bitti när mobilen larmar för uppstigning?
Ungefär hur trött som helst. Lövvaråsvärfiffan.

Och så händer det ingenting i mitt liv.
Fast 12 december ska jag se Winnerbäck (och Johan Persson den lilla godingen).
Det va la roligt att det händer nånting dårå. Redan den 12 december menar jag. Och hångla med Johan ska jag göra efter spelningen. Och kanske slår vi till på en förlovning.

*Går och slickar lite på min biljett sålänge cause I am deeply in love with den- Vad skulle du rädda ur en lägenhetsbrand-du får bara ta en sak- ööh...låt mig tänka...skojaru- BILJETTEN JU...för att K är på dagis då lägenhetsbranden utbryter faktiskt och det var ju skönt och en himla tur så ja...valet är ju lätt. Biletten biletten biletten*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar