tisdag 8 september 2009

I poolen doftar världen klor


Jag vill inte.
Jag säger upp mig.
Jag tar det till en annan dimension nu. Så här kan vi junte ha det.
Dagens största provokation var nog att rödspättan var slut så jag fick ta pastagratäng. Det var fel...Äckellunch!

Vi har idag enats om att lyckan är en utopi. Förvisso sant men jag är inte säker på att jag nöjer mig med att så länge jag inte är fullständigt miserabel och olycklig så funkar det.
För det gör det inte. Inte i min värld.
Ro hit med ett rosa moln för fan. Så lyssnar jag på Kent sålänge.

"And I have a feeling, it wasn't that easy keeping a pace like that"

/Yours sincerly heavenly junkie

PS. Fy fan va ja klär i offerkofta. Lite trång över halsen kanske men wtf...
Ska man va fin får man lida pin....pllllllllllllllllllllllrrrrrrrrrrrr och blääh! Håller näsan över ytan dårå så hörs vi ikväll..

3 kommentarer:

  1. Som vanligt, så läser jag, mitt gamla klappmongo, helt jävla fel: "I Polen doftar världen klor"

    Lycka är endast temporär, endorfiner som ger en kick under en kortare eller lite längre period. En Illusion, dock vill jag inte säga att vi alla är olyckliga, vi är bara inte lyckliga...

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare.....(Inte det om Polen då alltså)

    Måste man kunna simma??? Räcker det inte med att bara få upp näsan över ytan??

    SvaraRadera
  3. Va kloka ni är hörrni! Idag blir en bra dag. Och mitt hår luktar inte klor överhuvudtaget:)

    SvaraRadera