torsdag 24 september 2009

Om obefintlig lust

Ikväll är det ett aproligt pass. Men jag kommer antagligen inte åka och träna ändå. Slacker satan. Eller jo, vi kommer nog åka men det kommer vara nästan på gränsen till att hinna och så kommer ja vara skitarg för att K sölar med skopåtagning och cykelhjälm och jag får springa runt och leta som en liten hemul efter min träningsflaska...vattenflaska... heter det kanske.

Sen hinner vi precis i tid för att få en biljett till passet och kastar in K på barnpassningen och sen är jag bara så himla jätteharmonisk efteråt. Efter passet alltså. Ja...så kommer det bli.

Och så är det torsdag. Och då kan man ta ett glas vin för att det snart är helg. Om jag orkar.

Och så ska jag se färdigt Dumpa honom (He´s not that into you-rubba in det bara) som ja började kolla på igår men inte orkade se färdigt.

Tröttebutte!

Det känns som jag sett den. Eller så är allt bara oerhört irriterande välbekant och based on a true story? Vad vet jag?
Lilla söta flickan (jag..JA JAG!) som ler mot elaka pojken (pick one) i sandlådan. Elaka pojken som skriker: "Du är ful och dum" och som sedan kastar sand på flickan. Flickan som gråter. Går till mamma. Berättar med tårfyllda ögon och så mamman då, som säger: "Vet du va? Han gjorde så för han tycker om dig!"

Huh??!! Allvarligt! Bete dig grabbjävel!


Näpp, när pojkarna kastar sand på K i sandlådan ska ja gå upp i ansiktet på de sviniga playergrisarna och säga dem ett par sanningens ord.

Du behöver inte gilla min dotter men du behöver inte bete dig som ett as för det. Säg bara som det är: Jag gillar inte dig , vill inte träffa och vill inte "leka" med dig ett skit. Du och jag har ingen framtid.

Så ska ja säga. Till skitungen som inte behagar dyrka min fina unge.
Jag ska lära min dotter allt jag kan i bitchväg. Hon ska ha så mycket skinn på näsan på sin 20årsdag att...eeh...ingen elak pojke...vill..eeh...ha henne...Nä..det blev inge bra. Och fan va oattraktivt med massa skinn på näsan. Som bara hänger i stora klasar...??
Näe inte klasar kanske men i stora sjok?

A men såhär då: Nobody puts baby in a corner. Det skriker jag åt elaka sandlådepojkarna.

Va vare ja sa? Skitsena till träningen nu...*ålar in mig i träningsstass*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar