onsdag 16 september 2009

Tidsbrist

Jag har inte tid att blogga nu egentligen för jag måste flossa mina tänder.
Jag har en hatkärlek till tandtrådsfilandet. Jag blöder som en gris och det kliar som fan i tandköttet varje gång jag gått loss med tortyrredskapet men nu måste jag flossa som besatt för på torsdag är det den årliga tandläkarkontrollen.

Min tandläkare är skitsnygg. Min tandsten är antagligen inte skitsnygg. Hellre tandsten än hål iochförsig. Hellre besök hos tandhygienist än tandlossning.
Nä förresten!
Hellre vinna på triss och köpa sig ett garnityr känns det som.

Efter tandläkarbesöket på torsdag kommer jag bara ha råd med trätänder i rysk anda. Inte fint. 900 beräknas kalaset kosta. Det är ganska många vinboxar det.
Jag får se om jag hinner delge er nåt imorgon för det är minst tre flossningar på agendan samt arbete, omhändertagande av barn, Facebook och träning.
Och Tp test...eller vare heter.
Glocalnet skulle straffpenetreras med nåt trubbigt föremål tycker jag. Segast uppkoppling!
De ska få sina tester uppdaterade och dokumenterade. Jag kan även tänka mig att tillhandahålla en personlig service:

Köra upp dokumentationen i nån valfri anatomisk hålighet där solen aldrig skiner!

That might teach´em...och så går det säkert fortare (om ja så blir dragen baklänges på en liten vagn till huvudkontoret) om jag överräcker testresultaten personligen än skickar dem via cyberpace.

FAN nu tycker ja visdomständerna börjar bråka lite...VAKOSTARE VAKOSTARE VAKOSTARE...???!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar