tisdag 21 juli 2009

And the mind keeps eating ya

En kväll av mailbombning från en underbar kvinna som erbjuder sitt knä vid bakisångest OCH partynights i Halmstad.
Någon som vet vad det handlar det om- I THINK SO!
Och några till...
Herregud! Jag kanske flyttar tillbaka.
Varför drog jag?
Fast jag vet det.
Jag drog för att jag SKULLE.
Och nästa gång drar jag för att jag vill.
När det är på riktigt.
När det vore bra för K.
Och det vore bra för mig.
Tror jag.
So help me GOD.

När jag kom till Halmstad var det vinter men jag kände mig hemma.
Som om jag kommit hem.
Och närheten till Göteborg!! (Förlåt mig Taylor och Seba minus Seba som tydligen ska flytta till Göteborg)

O my god!

Jag och liten kanske rör på oss.
Sist vi rörde på oss låg du i magen...
Fast nu behöver vi nog Halmstad. Eller ?
Tänker lite till...

2 kommentarer:

  1. Klart att ni vill flytta tillbaka!!!! "Jag Tok-fröken lovar och svär på allt som är heligt att du aldrig mer kommer att behöva betala unga frökens Nalle Puh tårtor i framtiden"!
    Se där, en anledning till......

    SvaraRadera
  2. en anledning så god som någon...the tårt- reason...men meckigt och flytta...tänk om ja ångrar mig...igen...JOBBIGT! Hjärnspöke!:)

    SvaraRadera