onsdag 22 juli 2009

Ny tattoo

I tre år eller snart tre och ett halvt, har jag klurat på att...nääe...vänta...i heeeela mitt liv har jag klurat på att tatuera in min dotters namn och jag tänker mig att platsen ska vara svanken/ ryggslutet. Fegar dock ur, främst pga smärtan...föda barn i 8 timmar jajemen (eller nääe...aldrig mer- ro hit med ett kejsarsnitt nästa gång...nästa eventuella men troligtvis aldrig förekommande gång)

Samtal med Ks pappa

Pappan: Jag funderar på att tatuera in Ks namn
Jag: Åå va fint, det har jag också tänkt göra
Pappan: grinton NÄÄÄÄÄE det kan du väl inte göra- vi kan ju inte ha samma tatuering!

Snälla vän! Jag vill att du betänker följande:

1) Vi bor 40 mil ifrån varandra
2) Vi umgås utan kläder och i samma sällskap en vecka per år (på stranden, det lät rätt kinky det där, som i nån sektpryl och nåt gangbanghang)
3) Du skulle se fruktansvärt omanlig ut med en snirklande bokstäver i din svank

Så det så!
Man kan inte ta patent på att tatuera in sitt barns namn vet du va...
Okej, jag vann...som vanligt i våra diskussioner *njuter av att vara bäst*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar