torsdag 16 juli 2009

No fula moves allowed

Idag har skinn-på-näsan-bruden (jag) hamnat i två rätt störda konversationer.
Den ena kändes i slutändan och känns fortfarande rätt förnedrande, respektlös och hänsynslös åt alla möjliga håll och kanter men ärlig för all del.
Well, piss off anyway.

Den andra handlade om ett sånt där tillfälle då sanningen måste fram till varje pris tydligen. Skitsak förvisso men jag stör mig satan!
Ibland önskar jag att folk kunde hålla käften bara men det verkar vara en självklarhet för gemene man tammefan att skrika ur sig sina åsikter till höger och vänster. Vad hände med folkvett och social kompetens?

Men framförallt ska folk ge fan i att försöka platta till mig på ett otrevligt, drygt och patronizing sätt. Det blir bock i kanten på sånt. Gillart inte! (Och jag är inte speciellt förlåtande heller även om man kanske tror det, en av mina styrkor...NOT!...eh...va fan, inte perfekt ...neee, men aaaa vaddåro??!!)

Så...alla assholes kan dra åt helvete dårå.
Aa vi säger så!
Med vänlig hälsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar