torsdag 16 juli 2009

Bolagsstämma


Hej och välkomna till bolagsstämmman för Brainfucked AB.
Eftersom jag är ett kontrollfreak av det mentala tillståndet tar jag helt sonika på mig rollen som ordförande, sekreterare OCH suppleant. Det ni.

Idag ska vi avhandla *startar overhead eftersom Powerpoint aldrig funkar vid presentationer* följande:
  • Ytlighet-Djup

  • Förvirring-Klarsynthet

  • Svart-Vitt * och här ber jag er göra en notering i era kompendium. Det är felskrivet, ska vara gråzon vs gråzon

  • Begär-Avståndstagande

  • Smidighet-Dumdristighet

  • Dröm-Verklighet

  • Attraktion-Attraktion

Som ni ju förstår kan detta inte sammanställas till nåt vettigt på en kafferast och då projektet pågått under dryga 36 år begär jag inte att ni ska komma till insikt under det närmaste decenniet. Jag förväntar mig ändock era C-uppsatser (det går bra att maila) kring ovanstående punkter senast den 1 september 2009 och önskar er nu en fortsatt trevlig sommar.

Tips: Jag råder er att börja fundera och reda ut begreppen under alkoholens influenser. Då är man som mest öppen och ärlig i sitt sätt att se. Beware dock! Gränsen är hårfin för när det slår över till crapthinking. Efter två-tre glas vin nås den intellektuella toppen. Sen kan det sluta hur som helst.

Jag förklarar härmed mötet avslutat då allt annat förefaller vara i sin ordning.
Och hörrni...Lycka till! MOOOAAAAAHAHAHAHA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar