fredag 10 juli 2009

Dagens första leende


Passa er för att bada oskyddade i poolen. Det säger jag er bara. Kan ju sluta hur som helst!


Sött eller korkat? Va äre för morsa? Ser iallafall fram emot att läsa fortsättningen om hur mamman driver saken vidare.

En av mina "jobbiga grejer" handlar om när jag fick bekänna färg då jag blev oplanerat gravid. Fast jag vid tillfället var 32 år gammal var det lite jobbig att berätta för min pappa.
Han skrattade och sa: Men hur gick det till? Du har väl ingen pojkvän?
-Hehe...sa ja...näe...döm om min förvåning just därför. Jag trodde ju att det var lugnt just pga detta.

Den lätta vägen, skoja till det- alltid! Fast det är onekligen lite jobbigt att min pappa vet att jag haft sex...en gång...

1 kommentar:

  1. Va? Har du haft sex? Jag som trodde du var vitare än snö. Nu är jag såpass besviken att jag tänker skära mig i armarna resten av dagen samtidigt som jag lyssnar på Svenne & Lotta... den nya Emo-musiken...

    SvaraRadera