torsdag 9 juli 2009

Att: Direktörsjävel: Ämne: Kasta sten i glashus


Om man i tid och otid stavar ordet väl med två stycken L kan man bara hålla käften om jag nångång råkar skriva fel eller tappa nån bokstav på ett ord i min blogg.
Detta är icke en C-uppsats och den ska och behöver inte textredigeras sönder och samman. Fatta miffo? (Det fattar du VÄLL egentligen? Du står ju ändå för den grövsta upprepade missen-gång efter annan- ever med ditt VÄLL så jag vinner oavsett. Särskrivningskriget vinner jag också ty jag är icke en särskrivare egentligen och det vet du).

Seså! Må nu skit resten av din bakisdag och behåll dina rättstavningspekpinnar för dig själv annars blir svaret snart jakande på frågan om du har nåt i ögat. En rättstavningspekpinne rätt genom hornhinnan är icke önskvärt gissar jag.
Tyst!

1 kommentar: