tisdag 21 juli 2009

Önskar ja vore bakis

Mitt tillstånd är ändå som när man är bakis så va spelar det för roll?

  • Ångestladdad de luxe
  • Rastlös de luxe
  • Ups and downs de luxe = skrattar hysteriskt de luxe *snabbpendling* vill sätta mig och gråta de luxe.

Har precis pratat med en vän som yppade dagens roligaste gällande en attraktion hon har

-Men blir det nåt då sa jag
-Nä, det tror jag inte. Attraktionen har ju just kommit hem från semestern...
-???

Eeeh jaha...no logik i min värld men jag kanske är trög.

Så...va gör man nu då...startar en positiv grupp på fejjan kanske?
"Alla vi som hatar sommaren för det är ändå samma skit året om"
Ja så kan den heta. Det luktar livsglädje. Trist att ha en medlem i min grupp bara...jag...
For fucks sake ge mig lördag och in i dimman...ÄR det verkligen bara jag som är uttråkad här i världen? Jag vill gröpa med mina tår i sanden på en strand i Halmstad NUUUUUUUUUUUUUUUU!

Ahopp...annars då? Bilen går bra?
Jag tror inte att jag borstat tänderna idag. Men de känns förvånansvärt lena. Tuggummi är bra skit. Sen kan ja meddela att jag enligt quizzen Hur mycket singel är du fick svaret Du är singelsingel.
Jorråsåatteeeeeh...om nån vill flå mig, pissa på mig och rulla mig i salt så går det bra.
I´m still standing!

Mvh B. Itterfitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar