söndag 19 juli 2009

Vem har skitit i min mun-dag

Nu ska ja ta en alvedon och en dusch. Och jag ska nog öppna mitt fönster och skrika ut över gården att jag har önskemål om att arkebuseras. *Kanske skiter i det sista, ej bestämt*

Min munkjacka har sovit i cykelkorgen i natt. Ovärt! Fast glad att den inte är borta. Gillar min munkis.

Skönt med lite andrum nu. Ångesten kommer ju inte förrän vid 16-tiden.
Min rastlöhet känner ingen gräns som vi brukar säga.

Och sen kan man tydligen inte säga baccardi razz på O´learys och förvänta sig en god drink. För då blir man hånad av bartendern med de elaka ögonen som tror att man vill ha en kopp sprit. Bara!
Idiot! På Harrys kan man säga Baccardi Razz och få en drink. Faktiskt. Fat på Harrys kan man inte säga Vodka Lime och få en drink. För säger man det får man just det. Vodka och Lime. Inte helt gott.

Idag lyssnar jag på den här...
Längtar efter min lilla tjej. Hur mycket som helst. Snart hämta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar