tisdag 4 augusti 2009

Den hära tisdagen dårå

Jag vaknade 9.30 imorse. Känner mig ändå överkörd av tåget.
Käkade frulle
Hängde på Fejjan
Småbölade
Messade lite
Pratade med dotter i telefon
Bölade lite till. (Detta kommer säkert fortgå ett par dagar till).

Men vips är det söndag och hon är tillbaka. Alla vänner säger samma sak.
Du behöver tid för bara dig nu- TA VARA PÅ DET!
Och det är ju rätt. Såklart.

Min rygga har inte packat upp sig själv. Ifall ni undrade. Kanske borde ta ett ryck.
Har rensat lite här hemma iallafall.
(läs: kastat smelly äcklig disktrasa, hällt ut en gammal mjölk och suttat en zucchini in da garbage då den var vit i ena änden och sådär lite svampig typ).

Feel kind of confused men kickar igång nu tror jag. Jag äger ju tiden och gör som jag vill. Detta har ju börjat bra...hrmph...
12.01: Vi börjar dagen med...eeh..rast fram till lunch och fortsätter med...eeeh...rast till klockan...eeh...16, va vet ja?
Fast och? Egentligen. Jag gör väl som ja vill. ÄLLÄ?

Så...anyone for pizza? Love this song!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar