onsdag 19 augusti 2009

Sommarminne


Jag och K har en mysepysedag i Stadsparken.
Busar på filten , kittlar varann och skrattar på oss fullständigt då min dotter plötsligt stannar upp, lyfter min arm och utbrister: (så högt att jag anser att barnaga borde återinföras ånyo) "Men mamma här under ser ja lite skägg"...
Vi åker hem.

Det va fan inte mycket skägg och bråka om. Infact så vare så lite att jag sket i åtgärd vid duschen. När min granne kom upp på söndagen (och grina över sin bortsupna mobil) och K väljer att återigen påtala att mamma har skägg under armarna tyckte jag kanske förvisso att det var yttepytte förargligt. Fast och andra sidan så är det skitsamma.
Vi är som en enda stor familj här på gården och delar allt ifrån förstoppning till sexleksaker (OK jag överdrev) så va gör lite tredagarsstubb under armen...fast han har inte hörts av sen dess i och för sig...

1 kommentar: