tisdag 4 augusti 2009

Det där med att hänga mycket framför datorn...

Bilden är tagen från Vesslans blogg som du hittar HÄR

"Det hade kunnat varit jag" (som skulle försöka ctrl zäta mig ur en köra-utför-stup-situation) som vi brukar säga, jag och mina kompisar.
Fast det brukar vi i ärlighetens namn säga när vi möter fula ex och tillfälliga gamla förbindelser som fått barn. Då skrattar vi rått och ondskefullt.
"Det hade kunnat varit jag alternativt det hade kunnat varit du " skrockar vi elakt och knuffar varann i sidan lite.
Jag sitter alldeles för mycket framför datorn. Det var väl bara det ja ville säga.
Jag gillar Ctrl Z annars. Bra kommando som FAN! Skulle vilja att Ctrl Z funkade IRL också. Det skulle vara så praktiskt. Då kunde man ju vara exakt hur korttänkt som helst och det skulle inte göra nåt:
Hopp..nääääe hörrni, det där blev ju inte så himla skitbra...Ctrl Z!
*loggar ut och stirrar hålögt i väggen istället*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar