fredag 21 augusti 2009

Igår

Igår vare en sån där riktig framstjärtsdag. När kvällen kom ville ja bara slajsa upp mina handleder, strö salt i såren och pissa på mig själv men jag gjorde inte det.
Jag bet ihop.
Nä det gjorde jag inte. Förlåt. Ja ljög! (FAAAAAAAAAAAAAN va VEK ja är!)
Jag ringde en en vän (två livlinor kvar dårå men det var verkligen inte läge och fråga publiken i detta fall) och gnällde DUKTIGT. Tryckte även ur mig några självömkande tårar men sen orkade jag inte martyra mer. Vi bestämde att idag skulle bli en bra dag. OCh så blev det. The power of mind indeed.

Igår fick jag höra ohyggligt chockerande historier från en kille som jobbat runt på lite festivaler i sommar. Han berättade bland annat om en kille som kört upp en mobil i rumpenstumpen. (Inte noll promille-kille- sicken tomte va? Man blir ju perplex! Minst sagt! Men så full kommer jag ALDRIG bli att jag företar mig nåt sånt- lovar och svär. Det måste väl har varit pengar inblandat va. Vadslagning och skit. Näe.... ja vet inte)
Fan vilket kasst partytrick. Don´t try at home kids.

Kramen mina små päronpuréer. Det är dags att dra ut på bus...eller näe...Arbetsförmedlingen...men ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar