lördag 22 augusti 2009

One of those nights

Men LUGN!
00.46 och jag får hicka!
Vart kommer hickan ifrån?
NU??!!

Ikväll utbröt tumult på Stellas logg på Fejjan vad det gällde LWs spelning.
Han kommer den 12.e december- hurra- och hur mycket folk som helst är på (vad annars liksom).

Bonn-Stella frågar om sovplats och jag nämner att min bäddsoffa är 1,40 men känns gigantisk och säkerligen rymmer plenty of people i skedposition. Jag tippar på 15-16 st. Om alla ligger blixtstilla. Vi bollar fram och tillbaka om sovplatser här hemma när en T dyker upp bland inläggen och skriver "12?"
Jag svarar: Jag kan ha gjort en felbedöming då jag trodde att 15-16 pers i skedpose skulle kunna rymmas. Du har säkert mer rätt när du hävdar 12.
T syftade dock på LWs speldatum.
T tappade sans och vett (what a drama!), visste inte vad vi pratade om och rätt vare va skrev han att han bokade biljetter. Till vilka? Inte till mig och Linda väl? Snurr! Fatta min fredagkväll hörrni. Skitrörigt ju...Lägg till en slö FB. No good!

Nä men om man tar en skiiiitstor svälj rödvin (uppenbarligen) i "Jocke-glasen" från whenever we were lovers fast man tror att det är en skiiiiiitliten svälj kvar och tror att det ska gå bra fast man tydligen har ett grymt hål i läppen och spiller ner hela linnet-dåååååå blire inge bra, Framförallt inte om man pratar med en dryg lill-hunk-som-beter-sig-som-ett-arsel-meaning-he´s-not-that-in-to-you, då står man perplex.
Vad hände?
Fast sen går man vidare.
Ganska direkt.

I love the ones that loves me- you´re a bunch!
So I pläj jö a song right here-----------------> Kiss you all övvve!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar