tisdag 11 augusti 2009

Inte kul. Inte kul

Inskolning är trrrråkigt!
Jag tycker att nån annan kan skola in mitt barn. Jag tyckte det var tråkigt att skola in på hennes första dagis också. Helst av allt ville jag idag lägga mig på nån av de mjuka runda mattorna i stora lekrummet och skita i borgar och riddare och bara vräka all träräls åt sidan och fräsa: "Mmm...fast ni kanske leka nån annanstans så att jag får soooova"

Sen gick vi ut i parken. I regnet. Jag och Luddes pappa, Ludde och K och fröken.
Jag ville fortfarande bara sova...Det är verkligen skittrist att hänga med barn i en lekpark. Undrar om det lyser igenom att man leker fast man inte vill. Nu skiner solen igen så vi drar väl ut igen då.

Låt se...Ks pappa brukar ha semester v 31 och 32. Hur många veckor är det kvar tills dess? *Baltazar-tänker*
Idag bröt K av hela djävla antennen till sin CD-spelare. Det spelar ju ingen roll egentligen men det är bara så himla himla skitonödigt. Och jag vill verkligen kasta hela Cd-spelaren för att hon ska fatta men det är väl lite övertänt kanske. Den där ungen stressar mig. Jag vill reklamera.



Min favorit-av nån outgrundlig anledning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar