söndag 9 augusti 2009

Vad som är okej

  • Hunken mailade idag...*ler*
  • Jag har tvättat fönstren i Ks rum. Det tog ca 3,5 år innan jag tog mig för. Men nu känns det helt okej att det är gjort.
  • Det var även helt okej att riva ner de loppiga trasiga persiennerna också. Vem vet, rullgardinerna kanske kommer upp inom kort. Tillsvidare får de stå mot väggen i hörnet i TV-rummet. Det är helt okej liksom.
  • Jag tycker det är helt okej att få skarp tillsägelse från en väninna att det inte är okej att dammsuga kl 23. Hon menade att det kanske inte främjar grannsämjan. På det sättet fick jag en stund vid datorn.
  • Imorgon kommer lillan hem. Åker och möter upp nångång efter lunch. Mer än okej. Kärlek!

Fast det är INTE okej att köra raggarrunda på parkeringen här ute och dunka plåt och "burna". Va äre määärom? Det är fan 2009. Pålsbodas bondkids eller? Uppskärpning!

Går och tar disken. Känns helt okej. En stunds kontemplation. Okääääj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar