fredag 7 augusti 2009

Det va´nte meningen

Onsdagen innehöll ett otal ginochtonic drinkar vilket förstås inte va meningen. Jag tror att jag drabbades av panik då jag fått ett hemskt brev och det va därför "det bläv som det bläv"

"Det är 20 år sen du slutade nian. Välkommen på återträff med 9D och resten av niorna på Mikaelskolan"

Say WHAT????!!!

Djävla sopa till brevbärare och placera sån skrämselpropaganda i min brevlåda. Lär dig och lägga breven i rätt låda brevbärardjävel!!
20 år sen??!!
Näpp..det blev fel nånstans. Så ÄR det bara.

Nåväl. Jag och min bror och en kär gammal vän tittade i allafall väldigt djupt i glasen och man kan kan tro att vi försökte slå nån form av rekord i drinkhävning. En annan teori kring varför det blev såhär är att vi planerat att ta det väldans lugnt och gå hem tidigt. Det funkar ju aldrig att säga så.

Vi efterhängde hos min vän men gav fan i alkohol...tror jag. Frossade istället i hamburgare i hans kök då McDonalds hade den dåliga smaken att ha stängt då vi gick hem.
Jag låg i fosterställning på Ps köksmatta och åt hamburgare med typ 6 skivor ost på. Ibland skriker min kropp efter ost. Jättemycket.

Jag och lillebror lullade hem nångång vid okänt klockslag och så somnade vi väl per omgående tror jag. Jag vet inte när vi vaknade heller. Och sen ägnade vi förmiddagen och del av eftermiddagen åt att somna igen- hela tiden. När vi inte tittade på Ordjakten på TV. Ordjakten är verkligen jätteroligt när man är bakis.

Idag skulle man hitta namn i bokstavsmyllret som även var, som hon sa, ett substantiv, verb, adjektiv eller pronomen (??) typ Rita, Saga och Knut (Det var skojfriskt då hon frågade rätt ut i rutan om Knut verkligen var ett namn- våp!)
Jag skrattade i 20 minuter då min bror sa att han ville ringa in och gissa på Vonk. Och så skrattade jag 20 minuter till då Anna från Linköping ringde in igen.
Vissa dar är man lättroad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar