lördag 8 augusti 2009

Lite om jordgubbar och träningsvärk


Gäspgäspgäsp.
Gud va det blev sent igår. Hur kan det bli senare en hemmakväll än när man är ute och partar?
Jag tror att jag och Tessan la på halv 4. Galet.
Vaknade halv 9 idag. Också galet. 5 timmars sömn är icke tillräckligt!

Jag körde jordgubbarna till min fil på defrost i mikron i 4 minuter. Det var onödigt. Inte så gott. Varma jordgubbar i fil liksom. Äcklo!
Känner mig stelbensopererad efter alla benböj och utfall på Bodypumpen igårkväll. Fast triceps gör inte så ont som de borde. Hällwätte. VM I gäddhäng! Biceps däremot ska jag operera bort- aj som rackarns.

Myggorna har passat på att "kaläjsa" på mig inatt tror jag. Alla fönster öppna. Jag gillar augusti. Fast inte alla augusti-insekter. Det ligger en död harkrank i diskvattnet från igår. Fast det är inte så sorgligt. En hundvalp eller kattunge DÅ hade det varit jobbigt, men död harkrank...näe...känner ingenting

Ska sticka en tandborste i trutas en stund nu sen ut i solen.


Ha en fin dag lovers and others.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar