fredag 7 augusti 2009

Å så träna på att bara vara

Snart kommer Lillan hem.
Längtar.
Har inte gjort så värst mycket av det jag planerat skulle göras men hey that´s me.
Kan bara helt sonika lägga av och slå på mig själv för att inget eller en bråkdel blir gjort för jag kommer ändå aldrig ändra det här beteendet.
No use!
Hjärnspöken och brinnande kanter i magen har jag överlevt förut. Gört igen. Såklart.
Jag blir sån här när jag väntar. Jag är stundtals skitbra på att vara i nu. Andra stunder inte.

*Går och opererar bort mina inneboende Rastlös och Tänkasatan- Move away*

What can I say what can I do- Tillägnad the best hunk ever- Jaja allihopa (men mest Linda) JAG VET...det va nåt som inte stämde riktigt där...När jag fått distans till det här ska jag blogga om det- lovar! Jag kan va djävligt elak when "he´s just not that in to you" så det blir kul.

2 kommentarer:

  1. Du elak? Nääääee..... För mig däremot så faller det sig bara så naturligt, jag behöver inte ens anstränga mig....det bara kommer....
    Saknar dig mest av alla.....
    Ska gosa galet mycket med dottra din i kväll så jag klarar mig till nästa gång.....

    SvaraRadera
  2. HEHE! Gört! Saknar oxå. Vi bokar in en helg inom "kått" Kramen!

    SvaraRadera