söndag 23 augusti 2009

There are kids here

Ikväll tyckte K att hon behövde fler gosedjur i sin säng än de 14 som redan låg där så då tömde jag, under höga suckar och med arga tillmälen om att det fick vara sluttjatat och slutgnällt varenda *piiiip* kväll, alla lådor hon har på gosedjur så hennes säng tillslut var ett stort gosedjurshav.

-Äre skönt? Nöjd nu?
-Aaaa, det är skönt men lite trångt.

Really?????!!!

MSN med en kompis senare.

Han: Äru bitter eller?
Jag: Aa...typ. Va syftar du på?
Han: Din fb-status om trött på unge och önskemål om tvångströja att vagga dig i

Berättar om gosedjursincidenten

Han: Mmm...jag sutta ett garage i väggen igår, gick i tusen bitar men han fattade ÄNDÅ inte att han skulle ge sig
Jag. *bryter ihop av skratt*
Han: Man är ju för kass
Jag: Jorråsåatte, men jag skaffade en och du TVÅ, va vare du inte fatta första gången?

Tystnad...

2 kommentarer:

  1. aaa men va så jävla smart o snabbtänkt då. blä. ;)
    /hon som börjar fatta nu...

    SvaraRadera
  2. HAHA, ja hur DU tänkte övergår mitt förstånd. Hahahahahaha! Love ya!

    SvaraRadera