onsdag 12 augusti 2009

Undrar

Jag undrar lite nu:

Dels undrar jag varför jag tittar på ett TV-program om sjuka tjocktarmar. Här serveras ögongodis i form av plastburkar med blodblandad avföring. Och så diskuteras det. Och så säger dem någonting om att om man är oförklarligt trött och har magsmärtor kan det vara tarmcancer. Hypocondria knocking on my door.

Och dels undrar jag varför jag envisas med att gång efter annan placera min plånbok i suffletten på Ks vagn så att jag sedan får leta ihjäl mig i 40 minuter i lägenheten innan det ringer en liten klocka.

Sen undrar jag hur sjuk i huvudet man är när man blir besatt av Farmville på Facebook och dessutom stressar halvt ihjäl sig när åkerlapparna inte ligger i symmetriska rader och när jag sått hej vilt- jordgubbar, squash, vete och äggplanta i en salig röra.
Struktur! Snälla nån! Gräver upp och planterar om...hela tiden.

Jag höll på att dö 4 ggr under Bodycombat-passet idag. Jag älskart! Undrar varför? Egentligen!
Aaaaaaaaaaaaaaaah...nu dör ja nog men ja slår och sparkar lite till!

Jag skulle så gärna befunnit mig på Björnstugan och kollat standupen med Soran ikväll men istället sitter jag här. Funkar det med. Förvisso.

Tillfreds. Hope you´re fine too!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar