tisdag 2 juni 2009

Bollibompa


Jag och K softar framför barn-tv och det inslag jag älskar att hata kommer.
Dagens visa
*DOMDOMDOM + fiolgnissel och snabba klipp med nåt som svishar förbi i ögonvrån jättefort*
*2) Nähää...det kanske var skräckfilm det ja*

Icke alltför många potentiella barnstjärnor som kör performance här kan jag säga.
Tondöva barn som inte kan varken säga eller sjunga "R" med tänder som pekar i alla väderstreck samt dåligt pålästa på de texter de ska framföra.
Jag älskart!
Efter Hej sa Petronella ifrån Plaskeby dyker Filip upp i rutan.
Han ska sjunga...Cara Mia (??!!) Sedärja!
Den gamla härliga barnvisan. Han gjorde det inte speciellt bra heller den där Filip...Jag hade gjort det bättre.
Nu fick jag roliga bilder i mitt huvud.
Och nu alla barn kommer Dagens visa...
-Hej jag heter Vickie och är 36 år. Jag ska sjunga När trollmor lagt de 11 små trollen
(och så börjar gitarrplinket)
Imagine Ho-ajajaj-buff-partiet..................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar