fredag 12 juni 2009

En rövdag till ända

Nu har det ordnat upp sig så nu kan vi riva den här dagen ur almenackan och gå lägga oss.

Dagen som gick

Jag, Dirren och Tessan brukar roa oss med att skicka mms på det som knu...*fulordsvarning-rättar*penetrerar oss i munnen dagen efter en bläcka.

Jag skickade en bild på underbar Brämhults nypressade apelsinjuice. Dirren skickade bild på soya. Idiot. Äcklig! *ryser grymme*

Idag har jag roat mig med att bakismessa med en snyggo. Sen slutade vi messa och sen skulle ja skicka till Jenny som ville att jag skulle komma och pubhänga med henne och hennes jobb.
Beslutsångest och bakisångest genererade i följande mess:
Hur länge blir du kvar?
Får svar från Snyggo: Kvar var?

Jag hatar när det blir så.
Jag såg att det gick iväg fel och försökte t.o.m bromsa det genom att trycka C...VM i knäppskalle!
Fast det borde finnas en funktion som gör att man kan återkalla då man ser att det går iväg fel...Nu var det ju ingen fara på taket med det här messet men det kan ju gå illa. Nu vill ja höra er felskick. Berätta!

Jag har ätit smågodis
Å sen vill ja varna för Marabous nya sommarchoklad. Den med jordgubb.
Huuuur äcklig som helst!

Går o sover. Imorrn dubbelträna...jag ska aldrig mer va bakis...eller jo...lite på söndag dårå kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar