måndag 15 juni 2009

Hello på en måndag

Varför i hela helskotta (som tanten sa) luktar det redbull och vodka i min lägenhet?
Kommer det från mina porer?
Å så har ja skägg på min högra stortå. Icke attraktivt.

Jag ska hamra ihop en jobbansökan nu och jag lovar på heder och samvete att inte använda orden sofistikerad och civilserad gällande mina egenskaper.
Eller jo...så länge det inte är firmafest då kanske...Näe...jag får ta några andra egenskaper. De där gååår inte att använda. Det är bara så.

Jag lyssnar på "den ultimata fyllelistan" som sattes ihop i torsdags. Tack och bock för den!
Och nu blir det ugnspannkakaihopvispning (Yeah it´s a word! Pff!)
Nu ska ja styra upp mitt liv. Glad att det är skitmånga dagar kvar till midsommarafton för efter midsommar vänder det vet ni. Och vi går mot hösten. (Sagt av bekant till mamma och pappa)
I love it! Den ultimata bitterheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar