tisdag 30 juni 2009

Vinkar

Hej på er mina små gryn.

Status Alive
Blir lite trött av värmen (skulle behöva lite siesta dagtid mellan 11-16 ca) men klagar verkligen inte. Gillar sommar.
Gillar inte öronkli och guckliga öron och kli i halsen men gillar att recovering är klart nu. Läkt efter helgens hysteriska alkoholintag och obefintliga sömn.

Igår somnade jag ihop med K till Emil och Griseknoen på sago-cd. Vaknade med armarna över huvudet i dykpose och ansiktet ner i kudden så att jag nästan inte kunde andas. Eftersom klockan vid detta tillfälle var 23.15 gick jag upp bara upp och släckte och somnade om.
Kan vara sviter efter helgen förstås den här narkolepsin men det var länge sen ja hade en så rolig helg. Jag bara älskar ett barnfritt, ansvarslöst liv utanför mina egna väggar from time to time. Och sen ja kom hem har vi varit mycket harmoniska jag och K.

Ja just ja. Har sovit på luftmadrass bredvid en vacker 21-åring också. Jag vill också vara 21. Och vacker. Mycket bra 30-årsfest det där, när man kan sova med vackra *tanten ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar