torsdag 4 juni 2009

HELVETES!

Sista dagarna har jag kl 19.30 varje kväll trätt in i nån panikartad psykos och från ingenstans freakat för minsta lilla- MEN K, ALLVARLIGT-DET DÄR (vad det än vara månde)ÄR INTE OKEJ! NU SKA DU I SÄNG ÄR DET FÖRSTÅTT??!!

Vis av detta påbörjade jag läggning tidigare idag men har då under 20 minuter fått lyssnat på en fejkgråtande unge i sitt rum som "iiiiiiiiiinteeeee viiiill soooooova"
"Nähä! Men vet du va? Det SKITER JA I" svarade jag (eller skrek jag snarare) för jag är en hyvens mamma...

Ångesten infinner sig antagligen ungefär när hon somnar. Eller också inte alls. Ibland får jag inte ett skit dåligt samvete. Det heter att man fått nog tror jag.
Jag skulle va djävligt lycklig om jag och Ks pappa hade delad vårdnad och varannan vecka som normala människor men det har vi inte och det suger. Det spelar ingen roll att jag är barnledig nästa helg för jag vill va barnledig denna helg- Det är NU jag är slut.

Nu ska ja bittra över det här tills jag hittar nåt bra att se på TV.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar