måndag 1 juni 2009

Den grymme-gaaaah!

SHIT!
Jag vet en kille som får min mark att gunga.
Ibland. Fast han är nog mest en tanke. *Ljuger*
Vi har en kommunikation.
Han vet.

Men han är så smidig så jag mår illa OCH tydlig. Ja men ni vet.
Jag känner hur han inuti skriker
"Näää lååååååååt bli"!
Jag svarar med
"Näääääääääääääe"...
och han svarar då med
"Näääe... okäj"!

(Fast det är ju inte så vi skriver... men ni vet...och det är inte så ofta heller...)

Jag VET att han vill gå fri från detta. Det får han . Shit igen!

Den här killen. På riktigt....
En dag förvinner jag...(please not...please stay)...men en dag försvinner jag ur dina ögon som en svår och jobbig grej...precis som Lasse sa...

Det HÄR är karma...

Aaamen haruhaftkul? Nähä... Va synd!

3 kommentarer:

  1. Jädrar i himelen vad kryptisk och ostrukturerad man kan vara, hur är det fatt?

    SvaraRadera
  2. Haha! Tyckeru det Lothar. Ja det är möjligt. Hjärnspöken vissa dar och andra inte. Men hur det är fatt- jo tack bra. Tackar som frågar.

    SvaraRadera
  3. Jag vet inte om det är jag som är hög på koffein eller du, känns speedat. Om man kanske ska blåsa liv i Dirren? Eller det kanske får vänta... lite iaf. Entertain me!

    SvaraRadera