söndag 7 juni 2009

Tillfreds

Jag har precis raderat ett helt ovärt inlägg som var skittråkigt men nu sörrni blir det sköj vill ja lova...

Idag beslöt jag att tvätta om den tvätt som legat i maskinen (klar att hängas sen fredaglunch)
Fick en tvångstanke om att öppna luckan och lukta på härligheten innan jag körde om den...inte så farligt men inte så mumma heller direkt...eller ja vet inte...

Mitt pissoskit humör har vänt och jag känner mig ånyo redo att erövra världen. Jag klurar på om jag ska sätta mig och klippa 240 kort så de passar in i fickorna på det fotoalbum jag köpt eller om jag ska köpa ett nytt album...klippa är inte mitt bästa...

Tar ett glas vitt och myser loss. Är kär i min nybadade snarkande dotter och känner tilltro till en bra vecka. Go with the flow...

Publicerar...orsaken till detta är okänd...

1 kommentar:

  1. Jag har annars skitsnygga indiska fotoalbum med tomma sidor så fotografierna kan vara vilken storlek som helst. Good price for you my friend ;)
    /Jossan

    SvaraRadera