torsdag 25 juni 2009

Framför 2 ½ män

För kännedom: Jag sover inte tidigt. Fast jag skulle.
Jag har precis betalat räkningar. Det piggar upp tycker ja. Och dessutom har Nordea gjort om sin sida så jag fattade noll och tyckte det var meckigt och blev skitarg men sen fatta jag och nu kan alla gamar få mina pengar. Varsegoda...assholes.

Jag ska dra igång en tvättmaskin innan jag lägger mig för jag är hänsynslös och har mycket tvätt. Imorrn ska det festas igen...ja hela helgen verkar det som men jag ska vara så lugn och fin och inte få en endaste lucka och inte en endaste bakfylletendens. Faktiskt. *Hummar och sjunger på I believe in a miracles...where are you from...you sexy thing*

Go natt vad det lider *går och hänger tvätt och filurar på varför ja la detta inlägg överhuvudtaget*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar