torsdag 4 juni 2009

Ett morgoninlägg


Saker som är okej att köpa av märket Euroshopper:
  • Champinjoner
  • Handtvål
  • Tvättlappar i papper, ypperliga för tvätt av barnrumpor, barnhänder, barnansikten etc.

Sedan kommer jag inte på något mer.

Idag är en bra dag att skriva den där jobbansökan som jag hittade på Platsbanken i...eh...förrgår...Gud va slarvigt! Sånt där ska man dra iväg så fort man ser det. Fast ett jobb är nära förestående tror ja. Jag hade ett jobb inatt för jag drömde att jag cyklade dit... fast jag kom FAN aldrig fram dessvärre. Jag cyklade mycket cykelvägar jag cyklat som liten och i min ungdom. Undrar om jag håller på och knyter igen säcken på något plan nu. Nåt sånt där cirkeln-är-sluten-moment coming up kanske. Jag vet inte.

Godmorgon godingar och en fin dag tillönskas ni!
Schmack on the forehead


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar