lördag 13 juni 2009

The förfest


The boys kör Guitar Hero och jag mår illa och blir åksjuk. Va fort det går!
Dirro rockar som fan och Jonas (med det konstiga efternamnet) också.

Jag väljer att krana vin ur min medhavda stomipåse från i torsdags men det är ju fan INGENTING kvar i den knappt!
(Jonas tycker den är äcklig och säger att det ser ut som om det varit blodgivningscentral i hans kök)
DIRREN DU ÄR FAN SKYLDIG MIG LÄTT 5 DRINKAR IKVÄLL för att eh...you love me. Eller för att annars blir jag inte full. Ikväll ska ja inte ligga i ditt knä och sluddra om att du har så "djäävla schnygga lååår". Nu är vi kvitt för Ginkvällen.
Och Jonas är en tönt.
-Har ni inga kompisar som är typ 25, du och Tessan?
-Nääääe, för att vi hänger ju med er som är i den åldern och då orkar vi inte competition från småbrudar fatta la du. Erkänn att du gillar tanter!
-Näe...
*Suck*


Ja frågade just pojkarna om det går att publicera det här och dirren sa "Näääe, du framställer dig själv så djävla illa"
Det ligger i betraktarens ögon ju...Ni älskar ju mig ändå. Orka vara nykter! Orka vara mogen!

-Är den bruna handduken till händerna eller har du torkat stjärten med den, frågade ja
-Den GRÖNA handduken är till händerna sa Jonas. Den är fan inte brun!
-Den är inte grön sa ja (van vid att vinna över Ks färgblinda pappa-alltid)
*går in och slår en glutt*

Mmm...den går åt grönt men den är ju liksom inte grön

Nu har vi enats om att handduken är mullvadsfärgad. Ingen vann!





5 kommentarer:

  1. Men åååh... Mullvad?
    Hur tänkte du nu? Den är ju mer typ "Mörk-grön-en-sen-sommar-kväll-i-december"... du kan ju ingenting om färger, det gör ju jag det!

    SvaraRadera
  2. näääeee...ja sa inte det för i helvete. Du får lägga ett eget namn- idiot!

    SvaraRadera
  3. jonasmeddetkonstigaefternamnet13 juni 2009 kl. 21:30

    Too gäj! I rest my case- vinballe!

    SvaraRadera
  4. "Det gör ju ja det" SOPA!

    SvaraRadera