onsdag 8 april 2009

Aggressivitet

Idag stör jag mig på ungar som krånglar och inte lyssnar ett skit.

Man får inte

  • Tvätta händerna med mammas bodylotion- hur är man funtad när man dränker in hela händerna i lotion??!!
  • Smula sönder 14 meter toapapper och kasta på hela badrumsgolvet
  • Plocka våta strumpor från tvättställningen och försöka ta på sig dem
  • Prova 18 olika färgnyanser på mammas köksbord (men krita går lätt att tvätta bort- tur för henne)

Jag hatar de här ögonblicksverken. Släpper jag henne ur sikte i 12 sekunder så muppar hon sig direkt. JAG TYCKER INTE OM BARN! Man får inte driva mamma till vansinne för hon orkar inte det. Imorgon kommer pappan och hämtar litet monster. Som vanligt i rättan tid. Precis innan ja antagligen skrivs in på akutpsyk.

Jag vet att det kommer vara ett annat ljud i skällan imorgon när hon åker. Jag vet att ja antagligen sitter här och bölar ögonen ur mig största delen av torsdagen men som det känns idag tycker jag att 4 dar ifrån henne är i minsta laget. 2 veckor IFRED skulle kanske få mig på banan igen.

1 kommentar:

  1. Hahaha din stackare! Jag vet precis hur det känns. Inte det där med att väl bli av med ungen, för det är ingenting jag fått erfara än så länge. Men är det något som kan driva en fullständigt till vansinne så är det bannemig små flickor..
    Om du saknar din för mycket imorgon så kan du få min.

    SvaraRadera