lördag 4 april 2009

Att tänka om

Jag och K bör åka till träningen om ca 25 minuter om vi ska hinna. Jag ska styrketräna och sen köra en svettig fin timme på stepbrädan.

Det man undrar då är ju varför jag slackar framför datorn och K sitter i pyjmas framför barn-TV. Vi har ingen frukost i magarna och 25 minuter går rätt snabbt.
Eventuellt stryker styrketräningen på foten så vi får en mysepyse-lördagsmorgon ända till halv tio istället.
Ja, så verkar det bli...

Dubbelträning känns bara så överambitiöst. Jag är fortfarande hyggligt rörelsehindrad efter styrkan i torsdags också så...ni kan väl bara ge mig en klapp på axeln via kommentarfältet och säga att det räcker fint med ett pass...

2 kommentarer:

  1. men alltså, kroppen måste ju faktiskt vila emellanåt!

    SvaraRadera
  2. Ja men ja vet men exakt HUR tråkigt är inte det rå?

    SvaraRadera