torsdag 2 april 2009

The förmiddag

Lovely vårbubbel i hela lösa kroppshyddan!
Hello Saferide spisas hela förmiddagen och jag mår provocerande bra.
Jag tänker lite att jag är för bra för att existera. Egentligen.
Jag avsäger mig spydiga kommentarer direkt men smicker och stående ovationer kring min fantastiska person mottages tacksamt *Please bow for the queen*

Min dotter har sjungit "Vi komma, vi komma från pepparkakeland" och Sankta Lucia hela morgonen. Man får sjunga vad man vill. Oavsett säsong.

Jag ska styrketräna som en blå klockan 11, gå rask promme i lovely Wadköping efter det och jag ska njuta med alla sinnen.
  • Lyssna
  • titta
  • lukta och
  • känna vårsolen i mitt ansikte.
Hmm...5 sinnen har vi ju, va faan?
*googlar*

Smaka ja...
Okej, ja kanske inte smakar på nåt då men skit samma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar