onsdag 1 april 2009

April fools

I love google http://pinglaplaza.webblogg.se/images/rolig_20bild_152611834.gif

Idag var tanken att jag skulle hålla käften och passa mig djävligt noga.
Fast det sket sig direkt imorse på Fejjan då nån skrek ut att han blivit av med körkortet och jag naturligtvis kommenterade detta.
Inte med nåt stöddigt utan med empati och "stackars dig" typ.
Dåligt!
April april min dumma silldjävel.
Jag hatar första april och hur alla får för sig att de ska luras och vara så himla roliga hela tiden för att sen peka finger och skratta ut en godtrogen krake som stirrat stort vid något häpnadsväckande tillkännagivande.
(Ja, nån skulle kunna vara ....eeh...JAG i det här händelseförloppet!)

Det är inte roligt. Inte!


3 kommentarer:

  1. hehe hehe hehe...hehe kul!
    Love the strip by the way! Tror du vi kan göra ännu bättre? /Jossan

    SvaraRadera
  2. Ja tjejen! Ja tror vi kan det. Dags att börja styra...

    SvaraRadera
  3. Ahahahaaa... jag bara älskar att luras! Speciellt min svärmor.

    SvaraRadera