tisdag 7 april 2009

Crushen part 2

Bildtext: Min kille och Inte min kille
Idag (och igår) är jag kär i Johnnie Krigström i Roomservice.
När han dammsuger som transa i tajta skinnbyxor i osmaklig brun färg hos Peter Siepen i reklamen för Roomservice blir jag jättekär i honom.
Fast jag har alltid varit kär i honom. Och hans dialekt.
Så! Va skönt det känns att outa det.
I want to break free...*nynnar galet högt och går ut och letar reda på en gotlänning för de pratar så fint*

Min dotter har namnsdag idag. Det vet jag för att hennes mormor kom med ett paket till henne igår. Bra med mormödrar. Som har kollen.

Jag har fått kloka visdomsord från en vän på MSN idag
"Slemprodukter är icke att rekommendera för förtäring"
Han är klok han, min vän. Out of the blue kastar han ur sig såna här små tips som underlättar i vardagen. Det är så bra med såna vänner. Som kan och vet så mycket om livet.

Jag har återigen drabbats av otrevliga barnbacillusker och har hela hjärnan full med snor.
(Gult snor- bara för att det är påsk)
Idag ska jag ligga i soffan och tycka synd om mig själv under en filt för ja fryser som rackarns.
Det går bra att komma hit med McDonalds för ja tror ja dör om ja inte får en QP-burgare nu meddetsamma.

Tack på förhand!

2 kommentarer: