fredag 17 april 2009

Hell-day

Idag är en sån dag när man vaknar upp och hatar allt.
En sån dag som man börjar med att säga MEN VA FAAAAAAN!
Det gäller och grunda med goda energier. *Grimaserar DUKTIGT*

The störningar:

Idag stör vi oss på att den torkade lerstigen på vägen till mina föräldrar är full med torkade djupa cykelsspår. Men kan man få TA en genväg utan att det ska krångla. Skitsvårt å hålla balansen ju.
Idag stör vi oss även på arbetsmarknadsåtgärder och allt kring detta.
De har fuckat upp duktigt men jag orkar inte bråka.
Vi hatar CSN som inte sätter ner mitt årsbelopp. Undrar o ja ska ringa och fråga om ja kan få betala lite mer. 5000 kr skulle ja vilja betala i månaden. Hoppashoppas att de går med på det! Som arbetssökande vill jag ha mer utgifter. Eller om ja ska be att de kräver mig på hela studieskulden kanske. På en gång. Eller om jag ska åka dit i egen hög person och kasta brinnande föremål och hundbajspåsar. Förbannade djävla CP-instanser. Privatisera hela djävla världen så vi slipper allt SAMHALLSKIT!
Gah!
Jag och K älskar inte varann idag. Det har varit ett djääävla tjafs idag. Om allt.
Jag är helt slut. Jag behöver lösningar nu. Pratade med en vän som har ett mycket klokt synsätt på livet och de otrevligheter vi rätt vad det är står inför.
ACCEPTERA ELLER FÖRÄNDRA.
Mitt liv ska förändras. Starting now!
FAN!

Omvänd aggressioner och ilska och gör nåt bra av det. Använd den kraften till nåt kreativt och smart. Det ska jag! Men först ska ja grina klart, tycka djävligt synd om mig själv och skjuta lite heroin rätt i halspulsådern.
*What´s up med folk som säger att jag är teatralisk och explosiv? Fattarn´te*

Tack till er krakar som lyssnat på min klagolåt hela dagen. *Ångest*

Å så en favorit i repris. The Killers keeps me going.
"And the sky is full of dreams but you don´t know how to fly"

Enjoy! Och trevlig djävla helg som vi säger då vi är som mest tillfreds med livet.

1 kommentar: