fredag 24 april 2009

The flow sätter ett avtryck

Älskade äppelknyten!

Nyss hemkommen efter en skön stund i solen med en klok bok.
Nu vankas lunch- don´t we just love rester. Och microvågsugnar.
En snabbdusch och sen hämta Lillan. Vi ska ut och mysepysa mera i solen förstås.
Ikväll ska vi grilla hos mamma och pappa. Jag vill också ha ett litet hus med trädgård. *Affirmerar*

Har deklarerat och pratat med två framtida arbetsgivare.
Japps! It´s for me!
Jag är stark som en tjur och glad som en lärka.
Vad har ni för status?

Det är gött å leva!

3 kommentarer:

  1. Fredrik är inte en Dworph24 april 2009 kl. 14:07

    Du är ju alltid stark, men på olika nivåer, styrka är inte att kunna hantera glädje, utan att kunna hantera de svåra sakerna i livet, och när det dyker upp sådant så har jag fått intrycket att du klarar sådant (Vad du än har för bild av dig själv så tycker jag det!).

    Idag känner jag mig så vis så att det gör ont, eller så är det för att jag rörde ett par muskler igår.

    SvaraRadera
  2. Men KENTA. Akta dig vad jag hade glömt bort honom. Tack och tack och tack.

    SvaraRadera