söndag 12 april 2009

Ytterligare ett lamt

Jag har hostat mellan halv fyra och halv åtta inatt/imorse.
Svettats som en häst också( i en not too sexy way).
Nån snygg läkare kan vänligen komma förbi och gipsa mina revben tack.
Jag är inte alldeles rörlig efter den här resan inatt.
Mina grannar kanske inte älskar mig så det gör ont heller.
Det blir skön resonans i huset om natten när man hostar.

Jag hade en lam, stillsam påskafton i sällskap med Robinsondeltagarna.
Jag tycker det är SVINBRA i år. Vilka lirare!
Jag älskar att grotta in the human mind inkl. min egen.
Visst är det fränt. Va folk tycker och tänker, vilka utspel de gör mot sig själva och andra. Vilka spel som spelas över lag. Söndra och härska grejen, dominera eller undergivet kasta sig på rygg.
Indeed värt att klura på. Spännande!
Don´t lose the plot my dear ones. Man måste alltid försöka hålla track.

Och sen vill jag passa på att hälsa. Ett och annat bakisägg har meddelat status levande (men inte mer än så).
Nån kallade sig mrs Gustavsberg och nån skällde ut mig för att inte jag festade igår och delgav att mitt välmående (läs icke bakismående iaf) provocerade henne oerhört.
En trevlig hälsning via MMS från en solig trädgård med solglasögonbeprydda människor med drink i högsta höjd trillade just in. Gott att leva hörrni.
Själv tror jag att jag tar mig en läskande C-vitaminbrus.

Det har varit en väldigt intensiv telefonsamtals och SMS-trafik här inatt men det gjorde ju inget, jag låg ju ända bara här med min KOL.
Men dagens nöt att knäcka är väl ändå hur ja inte känner tillstymmelse till trötthet.

Ut i solen nu.
Finaste dagen tillönskas ni, ska inom kort ta min lilla brassestol och gå ut i parken för kontemplation.

2 kommentarer:

  1. du skulle va här på vårt nya stora soldäck. looooovely indeed! =) ni är välkomna när som helst vet du =)
    och nu mår jag bättre. lite närkontakt med herr gustavsberg gjorde susen :s

    SvaraRadera
  2. Underbara kvinna- soldäck kommer gästas inom kort. Serveras papaplydrink?

    SvaraRadera