måndag 27 april 2009

Why oh why?

Varför tittar jag på Färjan?
Jag skäms oavbrutet under en timmes tid men kan inte sluta titta.

Det inavlade helvetet med trätänder i alla väderstreck som hade varit i "Näschviill" hade en fin klocka med svart plastarmband runt handleden som nödvändigtvis skulle tryckas upp i kameralinsen också. "Titta va ja har! Fast den är inte köpt i Nashville. Den är köpt i Västerås".
Jag väljer att tro att hon skojade till det. Måste ju ha nån tillit till människan.
De här människorna kan inte vara sanna på riktigt. Läskigt!
Jag blir mörkrädd! FANIMIG!

På tal om ingenting direkt:
Dagens klokaste är nog Genom att ändra sina inre tankar, åsikter och attityder i stället för att försöka ändra våra yttre omständigheter kan man skapa större framgång.

Dagens insikt: Jag tycker verkligen inte om soltorkade tomater men fortsätter likt förbannat tro att jag gör det. "Åååå va trivsamt med en pastasallad i solen, lite kyckling, fetaost och soltorkade tomater- jaaaadå , en sån ska ja ha" *grimaserar lite pytte varje gång men äter ändå upp, ska köpa en sallad utan snusket nästa gång bara inte fetaosten får stryka på foten*

1 kommentar: