torsdag 30 april 2009

The Valborg dagtid

Idag är vi glada och har trevligt.
ICA-Snyggo har ny frisyr igen och är snyggare än nånsin. Jobbigt bara att mitt betalkort saknades när ja skulle betala...hehe *känna sig dum, dummare eller eventuellt dummast*

Jag: Eeeeh...jag har åkt ifrån mitt kort...
Snyggo: Mmm. DEN är bra *ler som en djävla GUD* Ta det lugnt och kolla igen *ler grymme fint*
Jag: Mm-hm... jobbigt. Du kan inte ta mitt donationskort istället, eller IKEA? Va gör jag nu rå?
Snyggo: Jag packar undan det här åt dig så kan du ju åka hem och hämta det.
Jag: Så gör vi sa ja, ses snart, hejhej.

Och så fick vi mötas igen...och kallprata om Valborg och rädisor och hans jobbschema...och va äre med hans helt slickbara armar...så fina...*torkar dregel*

Jag och Räkan ska till Stora Holmen ikväll. Leka som rackarns, rida häst, och titta brasa.
Först grilla dock...
Och när allt detta är klart ska mamma dricka vin och njuta varje zipp som det vore den sista för väntan på bolaget var 36 långa minuter idag...va äre med folk?
Kan man få gå före eller? Har ju annat och göra än stå där hela dagen...

Happy Valborg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar