måndag 13 april 2009

Så har vi en dag till

Hur ligger landet? Fullmåne? What´s going on?
Dessa frågor.
Eftersom jag knappt inte sovit någonting de här barnlediga dagarna tänkte ja kanske att det var en bra idé att inte sova inatt heller.
Jag tycker tydligen att det är mysigt att hosta, snora och svettas oavbrutet nattetid så då gör ja så.

Igår var en trevlig kväll i musikens och minnenas tecken. Vad vore jag utan mina vänner?
Glad to have you back!

Lill-grisan är på väg hem igen nu efter 4 dagar hos pappa i Halmstad.
När hon berättade för mig i telefon igår att hon älskade mig brast det.
Några glädjetårar trillade nerför kinderna.

Jag träffade min kille igår (ICA-snubben). Jag är ledsen att säga det men det fanns inget direkt magiskt mellan oss i kassalinjen. It might be over...

Jag ska zappa nu och äta en sen frukost, kanske somna om en stund i soffan.
Har ni nånsin haft en overklighetskänsla i kroppen?
Weird!
Precis som om nåt är på gång. En hunch. Nåt stort.
Vi får la se!

Å det här gillar vi idag.
Looking from a window above...det är bra.
Perspektiv.
Tyvärr hittar ja inte den versionen som upprepas i min lista hela förmiddagen i dag.
Synthar!
*Ler med hela ansiktet och tas tillbaka till the 80´s in a flash. Ski-pants och blå kajal var bra skit*


2 kommentarer:

  1. tråkigt att gnistan redan falnat. hoppas ica-snubbe tar det bra.
    blå kajal o skipants rocks! hehe

    SvaraRadera
  2. Nej ingen sån känsla - bara trötthet... känner mig gravid fast jag inte är det. Det är nog våren som påminner om min förra graviditet för tre år sen.

    SvaraRadera