torsdag 9 april 2009

Pink thursday

Godmorgon alla häxor och ägg
(samt mina två bästa bakisägg som tutade igår)

Jag ska packa lillans väska nu- äventyr i Gessleland med pappa under påsken är grejer det.
Mamman ligger hemma med svullna slemhinnor i näsan och shotar en god drink på C-vitamin, hallon. På påskafton kanske ja busar till det med en 12.a Echinaforce rentav, vad vet ja?

Äsch...på påskafton är ja frisk ju.
Tycker redan att det är bättre...*typ...och på två alvedon blir ja antagligen starkare än Pippi*

Jag vill hångla...eller alltså jag gillar tanken men förstår ju att det är en omöjlighet just nu. Jag luktar möjligen infektionsklinik så ja väntar en stund med aktiviteten hångel.
Det ringer nog snart nåt hångelbart tror ja. *Väntar vid telefonen i 6 timmar innan ja sparkar igång dagen*

Jag tappade en kniv i golvet igår vilket enligt gammal folktro betyder att man ska få karlbesök.
Det fick ja inte. Däremot kom min granne in och lämnade husnycklarna för ja ska passa deras katter. Det räknas inte. Ja vill inte hångla med henne. Även om hon är en underbar människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar