onsdag 8 april 2009

å så onsdag...

Det är så himla synd om mig i min svåra sjukdomstid men i nöden prövas vännerna och ingen, ingen kommer hit med goda matlådor, goda glassar, drickor, dyra förkylningspreparat eller andra presenter.
Nämennämen (läs med Karlstaddialekt). Då vet man!

Min dotter ska på utflykt med dagis denna gråa dag. Kunde de inte få lite sol på sin utflykt smågrisarna? *Pratar om vädret men vägrar lägga upp status på Fejjan om "vart tog våren vägen"*

Jag drack whiskey igår (för att bli frisk, inte för att jag är alkad)
Jag hittade en sån där liten "Ålandsflaska" i skåpet, på typ inga centiliter alls eller väldigt få.
Det var så äckligt att jag nästan grät. Och frisk blev jag inte heller.

Nu ska vi mumsa frukostsmoothie men först måste ja diska mixertillbringaren. Va synd...I don´t like diska...om det undgått någon.

3 kommentarer:

  1. Har du whiskey i skåpet ifall du skulle bli sjuk? ;)

    SvaraRadera
  2. HAHA! Ja tänk vilken lyckträff. Fin häxblandning på Alpenkrafthalstabletter i varmt vatten och äckelwhiskey. Allvarligt! Hur kan man dricka whiskey?*ryser*

    SvaraRadera
  3. jag fattar inte heller whiskeyn :s härliga sommardrinkar vore bättre döh! :)

    SvaraRadera